loading...
وبلاگ رسمی هواداران ایمان غلامی
ADMIN بازدید : 49 دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود اهنگ با لینک مستقیم

Iman Gholami - Khianat

 

دانلود آهنگ بالینک غیر مستقیم

Iman Gholami - Khianat

 

====================================

متن آهنگ خیانت

ترانه سرا : ایمان غلامی

چشامو می بستم به رو همه تو داری  چشماتو رو من می بندی

باگریه ام میگفتم دوست دارم وحالا داری به اشکام میخندی

تومیــری میدونم محاله بعد من دل به یکی دیگــه نبنــدی

چه آسون گذشتی از اون قلبی که روز وشب بهش تکیه میکردی

چه فرقـی داره واست تو که این ناله هـامو نشــنیدی

میدونم بی تو باید بمونم چون دلم رو پس میدی

بهت گرمتر از گل نگفتم با اینکه میدونستم خار بودی

توبانی یه تموم بی کسی هام توبانی یه همه آزار بودی

چشامو می بستم به رو همه تو داری چشماتو رو من می بندی

با گریه ام میگفتم  دوست دارم وحالا داری به اشکام میخندی

تومیری میدونم محاله بعد من دل به یکی دیگه نبندی

چه آسون گذشتی از اون قلبی که روز وشب بهش تکیه میکردی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دختر تنها(مائده) در تاریخ 1393/02/23 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبلاگتون عالیه مثل صدای ایمان جون واقعا اهنگاش دلنشینه به دل زود میشینه خوشم میاد ازش اهنگای غمگینشو زیاد بذارین ممنون میشم فداتون
بایشکلک
پاسخ : چشم دوست گرامی به محض اینکه جدیدخوندن براتون قرارمی دیم.
ممنونم نظرلطف شماست


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام ودرودبربازدیدکنندگان محترم که به وبسایت رسمی هواداران ایمان غلامی تشریف میارید. امیدوارم با زدن این وبسایت کمکی خواننده جوان عزیزمون کرده باشیم. بانظرات خوب وسازنده خودتون مارویاری کنید. منتظره نظراتت خوب شما هستیم. یاعلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 12,937